Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Ishodi učenja

Ishodi učenja i kompetencije koje se stječu završetkom Programa usklađeni su s onima koje je Ministarstvo znanosti i obrazovanja predvidjelo u Odluci o donošenju Programa stjecanja pedagoških kompetencija za strukovne učitelje i suradnike u nastavi (KLASA: 023-03/14-06/00003; URBROJ: 533-25-17-0013 od 16. svibnja 2017.):


1. Osobni profesionalni razvoj

  • planirati i organizirati vlastiti profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje
  • analizirati i vrednovati vlastiti rad, odgojno-obrazovne procese i učenje
  • promišljati i razvijati identitet učiteljske profesije 
  • djelovati u skladu s etičkim standardima profesije i u najboljem interesu učenika

2. Učinkovito poučavanje

  • samostalno izvoditi praktičnu nastavu i vježbe i/ili sudjelovati u njezinu izvođenju
  • koristiti metodičko znanje u području srodnih struka kojima pripadaju nastavni predmeti koje će izvoditi ili izvodi u školi
  • samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama učenika

3. Planiranje

  • prilagođavati kurikulum i nastavne materijale zahtjevima specifičnog okruženja
  • planirati nastavne i izvannastavne aktivnosti
  • planirati razvoj različitih učeničkih vještina u suradnji s nastavnicima drugih predmeta
  • sudjelovati u izradi godišnjih planova rada škole

4. Prepoznavanje individualnih potreba učenika

  • prepoznati razvojne karakteristike učenika u djetinjstvu, adolescenciji i odrasloj dobi
  • organizirati uvjete za učenje o razvojnim karakteristikama, sposobnostima i interesima učenika
  • poticati cjeloviti razvoj učenika

5. Praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnih postignuća učenika

  • poznati akte koji reguliraju postupke i elemente vrednovanja odgojno-obrazovnih postignuća učenika te ih dosljedno primjenjivati u nastavnoj praksi
  • primjenjivati različite metode, tehnike i oblike te kreirati mjerne instrumente ocjenjivanja i praćenja
  • davati jasne i konstruktivne povratne informacije učenicima

6. Učinkovito komuniciranje i rad s drugima

  • surađivati s kolegama i razmjenjivati primjere dobre prakse
  • savjetovati roditelje o obrazovnim pitanjima
  • voditi tim ili sudjelovati u radu tima
  • surađivati s institucijama izvan škole