Ishodi učenja i kompetencije koje se stječu završetkom Programa usklađeni su s onima koje je Ministarstvo znanosti i obrazovanja predvidjelo u Odluci o donošenju Programa stjecanja pedagoških kompetencija za strukovne učitelje i suradnike u nastavi (KLASA: 023-03/14-06/00003; URBROJ: 533-25-17-0013 od 16. svibnja 2017.):
1. Osobni profesionalni razvoj
- planirati i organizirati vlastiti profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje
- analizirati i vrednovati vlastiti rad, odgojno-obrazovne procese i učenje
- promišljati i razvijati identitet učiteljske profesije
- djelovati u skladu s etičkim standardima profesije i u najboljem interesu učenika
2. Učinkovito poučavanje
- samostalno izvoditi praktičnu nastavu i vježbe i/ili sudjelovati u njezinu izvođenju
- koristiti metodičko znanje u području srodnih struka kojima pripadaju nastavni predmeti koje će izvoditi ili izvodi u školi
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama učenika
3. Planiranje
- prilagođavati kurikulum i nastavne materijale zahtjevima specifičnog okruženja
- planirati nastavne i izvannastavne aktivnosti
- planirati razvoj različitih učeničkih vještina u suradnji s nastavnicima drugih predmeta
- sudjelovati u izradi godišnjih planova rada škole
4. Prepoznavanje individualnih potreba učenika
- prepoznati razvojne karakteristike učenika u djetinjstvu, adolescenciji i odrasloj dobi
- organizirati uvjete za učenje o razvojnim karakteristikama, sposobnostima i interesima učenika
- poticati cjeloviti razvoj učenika
5. Praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnih postignuća učenika
- poznati akte koji reguliraju postupke i elemente vrednovanja odgojno-obrazovnih postignuća učenika te ih dosljedno primjenjivati u nastavnoj praksi
- primjenjivati različite metode, tehnike i oblike te kreirati mjerne instrumente ocjenjivanja i praćenja
- davati jasne i konstruktivne povratne informacije učenicima
6. Učinkovito komuniciranje i rad s drugima
- surađivati s kolegama i razmjenjivati primjere dobre prakse
- savjetovati roditelje o obrazovnim pitanjima
- voditi tim ili sudjelovati u radu tima
- surađivati s institucijama izvan škole