Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Studenti koristili eyetracking metodu...

Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković na Sveučilištu J. Dobrile u Puli proveo je live testiranje korisničkog iskustva i jednostavnosti korištenja web stranica FET-a i UNIPU-a koje je održano u ponedjeljak 14. studenog u sklopu kolegija E-marketinga. Kolegij slušaju studenti koji pohađaju studijski program ekonomiju i informatički menadžment na prijediplomskoj razini i studijski program marketinško upravljanje na diplomskoj razini. 

Za testiranje je korištena eyetracking metoda, koja je dio neuromarketinških istraživanja. Iako vrlo korisna, nažalost, ne primjenjuje se često u praksi radi skupoće i zahtjevnosti samog postupka. 

Za studente je razrađeno deset scenarija potrage za informacijama, prvenstveno namijenjene budućim studentima. 

Primjer:

  • Što sve mogu studirati pri UNIPU? 
  • Gdje se nalazi referada? 

Nakon provedenog live eksperimenta s nekolicinom studenata, u diskusiju su se uključili i ostali studenti koji su komentirali na koji su način oni pronašli tražene informacije pojedinog zadatka te davali svoje prijedloge za poboljšanje. 

Studenti su se imali prilike susresti sa suvremenom metodom bihevioralne analize, a njihov će osvrt biti primijenjen u budućim doradama web stranica Sveučilišta.

 

Popis obavijesti