Ishodi učenja i kompetencije koje se stječu završetkom Programa definirani su Odlukom o donošenju Programa stjecanja pedagoških kompetencija za strukovne učitelje i suradnike u nastavi (KLASA: 023-03/14-06/00003; URBROJ: 533-25-17-0013 od 16. svibnja 2017.) Ministarstva znanosti i obrazovanja:
1. Osobni profesionalni razvoj
- planirati i organizirati vlastiti profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje
- analizirati i vrednovati vlastiti rad, odgojno-obrazovne procese i učenje
2. Učinkovito poučavanje
- samostalno izvoditi praktičnu nastavu i vježbe i/ili sudjelovati u njezinu izvođenju
- koristiti metodičko znanje u području srodnih struka kojima pripadaju nastavni predmeti koje će izvoditi ili izvodi u školi
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama učenika
3. Planiranje
- planirati nastavne i izvannastavne aktivnosti
- planirati razvoj različitih učeničkih vještina u suradnji s nastavnicima drugih predmeta
- sudjelovati u izradi godišnjih planova rada škole
4. Prepoznavanje individualnih potreba učenika
- prepoznati razvojne karakteristike učenika u djetinjstvu, adolescenciji i odrasloj dobi
- organizirati uvjete za učenje o razvojnim karakteristikama, sposobnostima i interesima učenika
- poticati cjeloviti razvoj učenika
5. Praćenje i vrednovanje odgojno-obrazovnih postignuća učenika
- poznati akte koji reguliraju postupke i elemente vrednovanja odgojno-obrazovnih postignuća učenika te ih dosljedno primjenjivati u nastavnoj praksi
- primjenjivati različite metode, tehnike i oblike te kreirati mjerne instrumente ocjenjivanja i praćenja
- davati jasne i konstruktivne povratne informacije učenicima
6. Učinkovito komuniciranje i rad s drugima
- surađivati s kolegama i razmjenjivati primjere dobre prakse
- voditi tim ili sudjelovati u radu tima
- surađivati s institucijama izvan škole
Prema dokumentu Odluka o donošenju Programa stjecanja pedagoških kompetencija za strukovne učitelje i suradnike u nastavi (KLASA: 023-03/14-06/00003; URBROJ: 533-25-17-0013 od 16. svibnja 2017.) nakon završetka programa polaznik/polaznica će:
- djelovati u skladu s etičkim standardima profesije i u najboljem interesu učenika
- savjetovati roditelje o obrazovnim pitanjima
- surađivati s kolegama i razmjenjivati primjere dobre prakse
- surađivati s institucijama izvan škole (Pedagogija)
- prepoznati razvojne karakteristike učenika u djetinjstvu, adolescenciji i odrasloj dobi
- poticati cjeloviti razvoj učenika, organizirati uvjete za učenje ovisno o razvojnim karakteristikama, sposobnostima i interesima učenika (Osnove opće i razvojne psihologije)
- samostalno izvoditi praktičnu nastavu i vježbe ili sudjelovati u njihovu izvođenju
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama učenika
- poticati cjeloviti razvoj učenika (Didaktika)
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama učenika
- organizirati uvjete za učenje ovisno o razvojnim karakteristikama, sposobnostima i interesima učenika
- primjenjivati različite metode, tehnike i oblike te kreirati mjerne instrumente ocjenjivanja i praćenja (Inkluzivna pedagogija)
- djelovati u skladu s etičkim standardima profesije i najboljim interesom učenika
- primjenjivati akte koji reguliraju ocjenjivanje i praćenje
- primjenjivati različite metode ocjenjivanja i praćenja
- davati jasne i konstruktivne povratne informacije učenicima
- analizirati i vrednovati vlastiti rad, odgojno-obrazovne procese i učenje (Ocjenjivanje u obrazovanju)
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama učenika
- organizirati uvjete za učenje ovisno o razvojnim karakteristikama, sposobnostima i interesima učenika
- poticati cjeloviti razvoj učenika
- planirati i organizirati vlastiti profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje (Psihologija obrazovanja)
- djelovati u skladu s etičkim standardima profesije i najboljim interesom učenika
- samostalno izvoditi praktičnu nastavu ili sudjelovati u njezinu izvođenju
- primjenjivati metodičko znanje u području srodnih struka kojima pripada nastavni predmet koji će izvoditi ili u čijem će izvođenju sudjelovati
- prilagođavati kurikulum i nastavne materijale zahtjevima specifičnog okruženja
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrbama učenika (Metodika praktične nastave)
- djelovati u skladu s etičkim standardima profesije i najboljim interesom učenika
- poticati cjeloviti razvoj učenika
- surađivati s kolegama i razmjenjivati primjere dobre prakse
- učinkovito voditi tim i sudjelovati u radu tima (Psihologija komuniciranja)
- planirati i organizirati vlastiti profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje
- organizirati uvjete za učenje ovisno o razvojnim karakteristikama, sposobnostima i interesima učenika
- poticati cjeloviti razvoj učenika
- surađivati s kolegama i razmjenjivati primjere dobre prakse (Upravljanje stresom)
- razumjeti, kritički promišljati i razvijati identitet učiteljske profesije
- poticati cjeloviti razvoj učenika
- surađivati s institucijama izvan škole (Prevencija zlostavljanja i rizičnog ponašanja)
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama polaznika
- prepoznati razvojne karakteristike učenika u djetinjstvu, adolescenciji i odrasloj osobi
- planirati i organizirati vlastiti profesionalni razvoj i cjeloživotno učenje (Cjeloživotno obrazovanje)
- prepoznati razvojne karakteristike učenika u djetinjstvu, adolescenciji i odrasloj dobi
- surađivati s kolegama i razumijevati primjere dobre prakse
- voditi tim ili sudjelovati u radu tima
- surađivati s institucijama izvan škole (Vođenje razreda i diciplina)
- organizirati uvjete za učenje ovisno o razvojnim karakterisikama, sposobnostima i interesima učenika
- poticati cjeloviti razvoj učenika
- samostalno birati strategije koje najviše odgovaraju predmetu, temi i potrebama učenika (Medijska pedagogija)