Studij Dizajn i audiovizualne komunikacije pripada umjetničkom području, ali pokriva i interdisciplinarne sadržaje koji uključuju teorijska, tehničko-praktična i oblikovna znanja. Pokretanjem studija osigurava se zadovoljavanje potreba tržišta rada, ali se omogućava i promicanje i razvoj područja koje obuhvaća program ovog studija.
Studij omogućava studentima studiranje predmeta usko povezanih sa suvremenim dizajnom, medijskom industrijom te okružjem u kojem dizajner djeluje. Studenti će usvojiti znanja i vještine iz područja dizajna i njegovih različitih aspekata kroz kroz intenzivan rad na nastavi, domaći rad i praktično radno iskustvo. Među glavnim su ciljevima ovog programa poticanje inovativnosti i otvorenosti studenata prema suvremenim umjetničkim i znanstvenim spoznajama, kreativnosti i samostalnog djelovanja u praktičnom radu te stjecanje znanja i vještina kroz niz kolegija, kao i individualne i grupne kreativne radove. Kompetencije koje će studenti steći ovim studijem: teorija i praksa dizajna, odlično poznavanje povijesti umjetnosti i suvremene vizualne kulture, komunikologije i medija; samostalno dizajniranje vizualnih identiteta kroz dizajn znaka, sustav boja i tipografiju te poznavanje digitalne slike, grafičkog uređivanja i suvremenih grafičkih alata; suvereno vođenje kreativnih procesa, odlično poznavanje vizualnog prezentiranja i uređivanja te osnova tiska, radija i televizije; vođenje projekata u području web dizajna, informacijskog dizajna, dizajna novina i magazina te promotivnog dizajna; razvijanje znanja i vještina u području umjetničke i medijske fotografije, crtanja i kompozicije, ilustracija i originalne grafike, vizualne psihofizike i scenografije; upravljanje odjelima za multimedijsko pripovijedanje, oblikovanje zvuka, animiranu grafiku, 3D animaciju i nove medije. Ugradnja teorije dizajna i vizualnih komunikacija u sve kolegije studija, pružit će novim generacijama široko snalaženje u adekvatnom nastavku prilagođavanja novim rješenjima u području medijskog dizajna.
Dizajn traži pecifične kompetencije vezane uz klasične medije, ali i kompetencije prilagođene novim medijima kao i interdisciplinarnom multimedijskom području u kojem će sveučilišni prvostupnici ovog profila naći svoje zaposlenje. U okviru ovog programa studenti će steći specifičnu naobrazbu i uravnotežene odnose znanja, vještina i kompetencija u području dizajna kao i one vezane uz nove trendove u području oblikovanja medija svih vrsta. U koncipiranju programskih sadržaja poseban je naglasak stavljen na razvijanje sposobnosti logičkog razmišljanja, interdisciplinarni pristup i rješavanje otvorenih problema u području medijskog dizajna primjenom teorijskih polazišta, važećih propisa i najbolje prakse, usklađene s globalnim smjernicama i zahtjevima. U izradi ovoga studijskog programa korištene su i spoznaje srodnih studijskih programa u zemljama Europske unije, prihvaćeni su trendovi i najnovija dostignuća u svijetu, kao i pojava novih poslova i radnih zadataka u području oblikovanja medija. U području medijskog dizajna u Republici Hrvatskoj postoji manjak školovanih stručnjaka. Razvoj ove djelatnosti u Hrvatskoj nije na razini zemalja Europske unije pa je tržište rada još daleko od zasićenog.
U skladu s razvojem novih medija i telekomunikacijskih tehnologija, novih sučelja i oblika komunikacije, očekuje se daljnje povećanje potreba za stručnjacima u ovom području. Kompetencije koje se stječu predloženim studijem svojim širokim spektrom odgovaraju potrebama tržišta rada upodručju Republike Hrvatske i cijele regije.