Opcije pristupačnosti Pristupačnost

Često postavljana pitanja (FAQ)

Zašto se studenti i studentice najčešće javljaju u savjetovalište?

  • zbog teškoća u studiranju, kao što su: teškoće u učenju , prilagodba na studij, ispitna anksioznost, loša organizacija vremena...
  • zbog teškoća u odnosima s drugima: partnerima, obitelji, prijateljima…
  • zbog nezadovoljstva sobom: kriza identiteta, seksualnost, samopouzdanje, usamljenost, depresivnost, nezadovoljstvo izgledom...

 

Što (ne) možete dobiti u savjetovalištu?

U savjetovalištu pružamo usluge individualnog i grupnog savjetovanja. Organiziramo i različite tematske radne grupe i tribine.

U savjetovalištu ne dajemo recepte, nego mogućnost da istražujete i otkrivate svoje odgovore uz našu stručnu psihološku podršku i vođenje.

 

Kome je savjetovalište namijenjeno?

Usluge savjetovališta namijenjene su svim osobama koje imaju studentski status.

 

Diskrecija

Usluge savjetovališta u potpunosti su povjerljive (Čl 23. Kodeksa etike psihološke djelatnosti: »Povjerljive podatke o sudioncima vlastitih istraživanja, o svojim savjetodavnim i kliničkim odnosima, podatke o korisnicima psiholoških usluga, organizacijama, učenicima ili studentima psiholog može davati samo i isključivo uz pristanak uključenih osoba. «).

Podaci o korištenju usluga savjetovališta ne ulaze ni u jedan studentski dokument.

 

Koliko stoji?

Sveučilište Jurja Dobrile u Puli financira rad savjetovališta pa su usluge savjetovališta za sve studente i studentice besplatne.

 

Više