Školarine (participacija u troškovima studija) i obročna otplata
Odluke Senata Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli koje reguliraju visinu školarine (participaciju u troškovima studija) za studente koji će u 2021./2022. akademskoj godini upisati 1. i više godine sveučilišnih preddiplomskih studija, integriranog preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija, stručnih studija i sveučilišnih diplomskih studija:
- Odluka o visini školarine za izvanredne studente na Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli (21. ožujka 2023.)
- Odluka o visini participacije redovitih studenata u troškovima studija na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli (26. ožujka 2021.)
Uplata utvrđenog iznosa školarine (participacije u troškovima studija) može se izvršiti i kroz obročnu otplatu, a uvjete i postupak za odobrenje reguliraju odluke o obročnoj otplati školarine na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli:
- Odluka o obročnoj otplati školarine na preddiplomskoj i diplomskoj razini (30. lipnja 2017.)
- Odluka o dopuni Odluke o obročnoj otplati školarine na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli (28. srpnja 2017.)
- Odluka o dopuni Odluke o obročnoj otplati školarine na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli (08. rujna 2020.)
Ovdje izdvajamo osnovne informacije o postupku za odobrenje obročne otplate školarine i potrebnoj dokumentaciji:
- Obročna otplata školarine iznimno se može odobriti redovitim i izvanrednim studentima Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli upisanim na sveučilišne preddiplomske studije, integrirani preddiplomski i diplomski sveučilišni studij, stručne studije i sveučilišne diplomske studije pod uvjetom da im prosječni mjesečni prihod po članu zajedničkog kućanstva ne prelazi 65% proračunske osnovice koja se utvrđuje svake godine Zakonom o izvršavanju Državnog proračuna Republike Hrvatske, što se dokazuje potvrdom nadležne porezne uprave.
- Zahtjev za obročnom otplatom školarine podnosi student prije upisa u akademsku godinu, a najkasnije do 30. rujna, osim studenata koji upisuju prvu godinu studija koji zahtjev podnose prilikom upisa.
Popunjeni obrazac podnosi se Uredu za studente i obrazovne programe putem elektronske pošte na adresu: ured-za-studente@unipu.hr. - Uz zahtjev za obročnom otplatom školarine prilaže se sljedeća dokumentacija:
- Izjava o članovima zajedničkog kućanstva
- Potvrda nadležne porezne uprave o visini mjesečnog prihoda po članu zajedničkog kućanstva koja se podnosi za razdoblje od 1. siječnja do zadnjeg dana mjeseca koji prethodi mjesecu u kojem se podnosi zahtjev za obročnom otplatom školarine - ovdje se podrazumijeva za razdoblje 01. siječnja - 30. lipnja tekuće godine.
- Preslika osobne iskaznice / potvrde o odobrenom boravku u RH
- Potvrda Ureda za studente i obrazovne programe o statusu studenta
-
O zahtjevu studenta rektor Sveučilišta donosi rješenje, a obročna otplata školarine odobrava se u četiri obroka u sljedećim rokovima:
- obrok – u trenutku upisa u iznosu od 10% pune školarine
- obrok - 30. listopada
- obrok - 30. studenog
- obrok - 30. prosinca.