Ove upute se odnose na online upise u prve godine prijediplomskih studija.
Prije slanja upita na adresu tehničke podrške pokušajte pronaći odgovore na svoja pitanja ovdje. Nećemo odgovarati na upite na koje je odgovor dan ovdje.
Prilikom slanja upita tehničkoj podršci na mail pomoc-upis@unipu.hr obvezno navedite:
-
KRATKI NASLOV MAILA
-
(Npr. Upis u 1 godinu prijediplomskog - problem s pristupom aplikaciji za upise)
-
-
U tekstu maila navedite IME, PREZIME, OIB, UPISNI BROJ, OPIS PROBLEMA I priložite SLIKU EKRANA gdje je vidljiv problem.
Mailovi koji ne sadrže sve navedeno neće biti obrađeni jer se bez navedenih podataka ne može obraditi upit.
Ne mogu se prijaviti u aplikaciju. Prikazuje mi se poruka da OIB ili upisni broj nisu ispravni.
- Provjerite jeste li ispravno upisali OIB i upisni broj. Najčešći problem je kod unosa upisnog broja ili pokušaja registracije prije otvaranja upisnog roka. Broj iz upisnika nije upisni broj pa provjerite u sustavu državne mature koji vam je upisni broj dodijeljen.
Ne mogu se prijaviti u aplikaciju. Prikazuje mi se poruka o pogrešci kod verifikacije.
- Preporučamo da otvorite drugi preglednik i ponovite postupak upisa.
- Ako koristite isti preglednik, izbrišite povijest preglednika u posljednja 24 sata odnosno u razdoblju kada ste se pokušavali upisati ili verficirati prijavu.
- Nikako ne koristite mobilne uređaje za prijavu.
- Također provjerite je li otvoren upisni rok jer se ne možete prijaviti prije nego je započet upis prema najavi u obavijestima.
Poslao/la sam mail ali nema povratnog odgovora.
- Provjerite jeste li ispravno upisali sve podatke u zahtjevu: ime, prezime, OIB (upisni broj ako vam je poznat), priložili ste sliku ekrana s problemom. Upiti koji nisu cjeloviti neće biti odgovoreni prioritetno.
- Upiti na koje možete pronaći odgovore na ovoj stranici također nemaju veliki prioritet.
- Upiti koji su poslani na adrese u kojima je na kraju poruke naznačeno da se radi o automatskoj poruci i da se ne odgovara na tu poruku neće biti obrađeni.
Nisam dobio verifikacijski kod. Što trebam napraviti?
- Provjerite je li mail primljen u neželjenoj pošti ili drugim kategorijama pošte.
- Ukoliko ga niste dobili u roku od nekoliko minuta javite se na adresu pomoc-upis@unipu.hr i navedite sve potrebne podatke: IME, PREZIME, OIB, UPISNI BROJ, OPIS PROBLEMA I priložite SLIKU EKRANA gdje je vidljivo što ste upisivali kod pokušaja registracije.
Do kada moram platiti upisninu i školarinu?
- Podaci za plaćanje su navedeni na ponudi za plaćanje upisnine i ponudi za plaćanje školarine.
- Upisninu plaćate odmah prema podacima iz ponude u aplikaciji za upise.
- Školarinu također plaćate odmah ukoliko ste je obvezni platiti.
- Ukoliko želite obročno plaćati troškove studija koristite web shop koji je dostupan putem poveznice u aplikaciji za upise. Obročno plaćanje ovisi o kartici koju koristite i uvjete ugovarate sa svojom bankom.
- Ako ste oslobođeni plaćanja školarine nećete imati mogućnost dohvatiti te podatke.
Moram li što poduzeti ako mi je evidentiran status - Upis nije obavljen u cijelosti?
- Ne morate pratiti taj status. Kada Ured za studente, akademska pitanja i personalizirano učenje (Ured) obradi sve podatke taj status će se promijeniti. Ukoliko budete trebali dostaviti dodatnu dokumentaciju po ovom pitanju Ured će vas kontaktirat.
Kako ću znati da mi je prihvaćena prijava za upisom na odabrani studijski program?
- Ukoliko u aplikaciji za upise imate dostupne infromacije o AAI podacima vaša prijava je uspješno obrađena i potvrđen vam je upis.
- Dostupnost podataka o AAI@EduHr elektroničkom identitetu ujedno znači i potvrdu upisa kao i mail kojim vas obavještavamo da je prijava obrađena.
Kada ću dobiti podatke o elektroničkom identitetu?
- Nemojte slati upite o trenutku dobivanja podataka o elektroničkom identitetu. Na te upite nećemo odgovarati.
- Podatke ćete dobiti u aplikaciji za upise kada podaci budu spremni.
- Vaša obveza je pratiti aplikaciju za upise dok ne završite sve korake vezane za upise.
- Informaciju o podacima elektroničkog identiteta ćete dobiti i mailom zbog čega je iznimno važno da evidentirate ispravan mail.
Mogu li zatražiti obročno plaćanje?
- Obročnu otplatu ostvarujete plaćanjem putem web shopa i to u skladu s uvjetima banke čiju karticu posjedujete.
- Ponudu ćete dobiti na cijeli iznos.
- Ponudu morate zatražiti u aplikaciji za upise u prvom dijelu upisa odmah prilikom popunjavanja osobnih podataka i učitavanja fotografija.
Moja banka ne omogućuje plaćanje na rate. Postoji li druga mogućnost?
- NE POSTOJI. Jedini način plaćanja na rate je kartičnim plaćanjem. Kandidati trebaju sami osigurati da imaju karticu kojom se može plaćati na rate. Sveučilište ni na koji način ne utječe na odabir kartice kandidata.
Trebam li dostaviti dokaz o plaćanju upisnine i/ili školarine?
- Dokaz o plaćanju učitavate u aplikaciji za upise. Učitavanje potvrde ili drugog dokaza o plaćanju je obvezno. Dokaz o plaćanju ne šaljete na mailove Sveučilišta.
- Ako dokaz o plaćanju imate u trenutku popunjavanja prijave za upise možete ga učitati u polju predviđenom za učitavanje dokaza o plaćanju.
U aplikaciji za upise piše da uplata troškova upisnine ili školarine nije evidentirana. Je li to problem za nastavk upisa ako su troškovi plaćeni?
- Nije problem.
- Ako ste platili troškove upisnine i školarine ako je ona obvezna, ne trebate pratiti statuse jer će se oni ažurirati kada transakcije budu provedene. To može potrajati nekoliko dana. Najvažnije je da potvrdu o plaćanju čuvate kod sebe i da ste je učitali u aplikaciji za upise.
Još uvijek mi nije evidentirana uplata i u aplikaciji za upise ili na studomatu piše da uplata nije provedena. Trebam li nešto poduzeti?
- Ne trebate pratiti statuse o plaćanju.
- Dovoljno je da imate dokaz kod sebe.
- Status će biti ažuriran kada Ured obradi sve podatke i kada iz banke dobijemo izvode o plaćanju.
- Student o tome ne treba voditi brigu a upise obavljate bez obzira na status.
Moram li birati izborne predmete?
- Izborne predmete birate u skladu s napomenom u aplikaciji za upise.
- Ako vam je dostupna vanjska poveznica (Google forma) za odabir izbornih predmeta trebate se prijaviti na službeni mail u skladu s uputom za preuzimanje AAI podataka. Preporučamo da koristite neki drugi preglednik ako ste korisnik privatnog Gmail. Npr. ako privatni Gmail koristite u preglednik Google Chrome onda za prijavu na UNIPU aplikacije koristite preglednik Mozilla Firefox.
Kada biram izborne predmete?
- Izborne predmete birate odmah po početku upisa u aplikaciji za upise.
- Obvezno pratite obavijesti na webu sveučilišta i u osobnom mailu gdje će informacije biti objavljene.
- U aplikaciji za upise je potrebno označiti izborne predmete kao odabrane kako biste mogli predati prijavu za upisom na odabrani studijski program.
Kod odabira izbornih predmeta se prikazuje poruka Trebate dopuštenje. Što trebam napraviti?
- Izborne predmete birate u skladu s napomenom u aplikaciji za upise.
- Ako vam je dostupna vanjska poveznica (Google forma) za odabir izbornih predmeta trebate se prijaviti na službeni mail u skladu s uputom za preuzimanje AAI podataka. Preporučamo da koristite neki drugi preglednik ako ste korisnik privatnog Gmail. Ako se prijavljujete u pregledniku koji koristite za pristup privatnom mailu nećete moći otvoriti poveznicu.
- Obvezno u pregledniku morate biti prijavljeni na službeni mail u skladu s uputom uz AAI podatke.
Trebam predati liječničku dokumentaciju a još nemam dogovoren pregled. Kako mogu predati prijavu za upise?
- Prijavu za upise ne možete predati ako niste učitali obveznu liječničku dokumentaciju.
Trebam li predati potvrdu o prebivalištu?
- Potvrdu o prebivalištu trebate predati samo ako ste promijenili neki od osobnih podataka. Npr. promijenili ste adresu stanovanja.
U ugovoru o studiranju ili drugim dokumentima mi je navedeno krivo prezime ili kriva adresa?
- Takvi ugovori o studiranju ili drugi dokumenti su važeći jer se radi o podacima iz sustava državne mature. Ukoliko ste u međuvremenu promijenili adresu stanovanja, prezime ili neki treći podatak, ugovor ili drugi dokumenti su i kao takvi važeći.
- Dodatno učitajte dokaz o promjeni podatka koji više nije važeći. Npr. potvrda o prebivalištu ako se radi o novoj adresi, ili kopija osobne iskaznice ako ste promijenili prezime. Ured će ažurirati vaše podatke po završetku upisa s trenutno dostupnim podacima iz sustava državne mature.
- Ne trebate dostavljati nikakve dodatne dokumente.
Kada mogu dobiti potvrdu o statusu studenta i na koji način?
- Potvrde o statusu studenta ne trebate tražiti od Ureda.
- Potvrde su dostupne putem studomata nakon što dobijete AAI podatke i prođete sve upute koje su uz njih dostupne.
- AAI podatke dobivate u fazi upisa koja slijedi nakon predaje prijave sa svim priloženim obveznim dokumentima.
Što ako potvrdim ugovor o studiranju s krivim podacima?
- Obvezni ste pročitati sve dokumente prije nego ih potvrdite.
- Ukoliko ste prihvatili ugovor s krivim podacima i niste ih provjerili vaša prijava za upise dolazi na red za obradu na kraju.
- To znači da morate čekati da se svi ostali studenti upišu a onda će vaši dokumenti biti ispravljeni.
- Kako biste bili sigurni da će vaša prijava biti obrađena pošaljite na adresu podrške pomoc-upis@unipu.hr mail s naslovom: ISPRAVAK PRIHVAĆENE PRIJAVE, a u tekstu maila navedite što ste prihvatili.
Hoću li dobiti potvrdu o tome da mi je upis obavljen ispravno?
- Tijekom procesa upisa sve informacije objavljujemo u aplikaciji i u novostima na UNIPU stranicama.
- Pratite sve informacije u aplikaciji i u novostima na UNIPU stranicama (https://www.unipu.hr/upisi/informacije_o_upisima).
- Kada učitate sve potrebno u aplikaciji za upise vaša prijava je završena. Nećete dobiti dodatne obavijesti o upisu jer upis obavljate putem aplikacije i tamo možete pratiti sve statuse i pregledati što ste učitali.
- Ukoliko Ured utvrdi da nešto nedostaje a nije bila prepreka za obavljanje upisa, dobit ćete informaciju o tome što trebate dodatno dostaviti.
Trebam li dostaviti ispisnicu s drugog studija?
- Ispisnicu učitajte ukoliko vam je sada dostupna. To će ubrzati obradu podataka.
- Ako je nemate dostavite je naknadno kada Ured od vas to zatraži.
- Ne morate ništa dodatno dostavljati bez zahtjeva Ureda.
Kako treba izgledati slika za studentsku iskaznicu?
- Slika je opisana u aplikaciji za upise u dijelu gdje predajete sliku. Obratite pažnju na format slike. Nisu prihvatljive slike koje ne zadovoljavaju sve postavljene uvjete. Nije prihvatljiva slika osim ako ste se slikali ispred bijelog zida.
- Maksimalna veličina slike je 5 MB.
- Minimalne dimenzije su 900 x 900 px.
- Format slike mora biti JPEG.
Moram li predati slike za studentsku iskaznicu iako sam izvanredni student?
- Bez obzira na prava koja ćete ostvarivati morate predati sliku. Studentska iskaznica je dokaz da ste upisani na studijski programa i da ostvarujete određena prava.